W przypadku reklamacji zapewniamy rozpatrzenie w terminie do 14 dni.
Okres gwarancji wynosi 2 lata od daty zakupu towaru, jeżeli nie ustalono inaczej. W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego.
Po otrzymaniu przez nas paczki rozpatrzymy reklamację i powiadomimy Państwa o uznaniu lub odrzuceniu. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania.
Oferujemy ponadstandardowe podejście do ewentualnych zażaleń. Jesteśmy autoryzowanymi sprzedawcami DXRacer, zatem w przypadku reklamacji, staramy się, aby nasi klienci mieli z nią jak najmniej kłopotów.
W większości przypadków staramy się rozwiązać reklamację przesyłając klientowi nową część bez konieczności odsyłania nam części wadliwej.
Wystarczy napisać e-mail oraz załączyć zdjęcie uszkodzenia reklamowanej części.
Nie jest to oczywiście możliwe w każdym przypadku, natomiast w większości wystarczy przesłać do nas jedynie reklamację w formie pisemnej info@dxracerkrzesla.pl
Odstąpienie od umowy prosimy przesłać na adres (MERCURY STAR s.r.o.1. Máje 2633, Rožnov pod Radhoštěm, 756 61) lub e-mail (info@dxracerkrzesla.pl).
Kody rabatowe Można zastosować tylko jeden kod rabatowy na jedno zamówienie.
Kody promocyjne nie łączą się. Zwrotu towaru należy dokonać w terminie 14 dni.
Towar można zwrócić do 14 dni od zakupu na adres firmy MERCURY STAR s.r.o. z siędzibą 1. máje 162, 756 61 Rožnov pod Radhoštěm, Czechy.
Towar powinien zostać odesłany w stanie nienaruszonym. W przypadku oznak użytkowania będziemy zmuszeni odliczyć od kwoty zwrotu wartośc uszkodzenia / zużycia produktu